• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
Agricultural Economics
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 12 (1397)
دوره دوره 11 (1396)
دوره دوره 10 (1395)
دوره دوره 9 (1394)
دوره دوره 8 (1393)
دوره دوره 7 (1392)
دوره دوره 6 (1391)
دوره دوره 5 (1390)
شماره شماره 4
شماره شماره 3
شماره شماره 2
شماره شماره 1
دوره دوره 4 (1389)
دوره دوره 3 (1388)
صادقی, طاهره, طالب بیدختی, عباس, صداقت, رضا. (1390). تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT. Agricultural Economics, 5(1), 123-142.
طاهره صادقی; عباس طالب بیدختی; رضا صداقت. "تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT". Agricultural Economics, 5, 1, 1390, 123-142.
صادقی, طاهره, طالب بیدختی, عباس, صداقت, رضا. (1390). 'تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT', Agricultural Economics, 5(1), pp. 123-142.
صادقی, طاهره, طالب بیدختی, عباس, صداقت, رضا. تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT. Agricultural Economics, 1390; 5(1): 123-142.

تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT

مقاله 7، دوره 5، شماره 1، بهار 1390، صفحه 123-142  XML اصل مقاله (237.29 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
طاهره صادقی email 1؛ عباس طالب بیدختی2؛ رضا صداقت3
1دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم
2عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
3عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات پسته کشور
چکیده
در این تحقیق به تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روشSWOT پرداخته شده است. اهداف تحقیق حاضر شامل تعیین مهم‌ترین نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌های پیش روی تبلیغات پسته‌ی صادراتی استان کرمان و پیشنهاد استراتژی مناسب است. ابتدا با توجه به بررسی‌های صورت گرفته روی محیط داخلی و محیط خارجی تبلیغات پسته‌ی صادراتی استان کرمان، فهرستی از نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مورد شناسا‌یی قرار گرفت، و پس از نظرخواهی از دست‌اندرکاران امر (صادرکنندگان پسته‌ی استان کرمان) با استفاده از پرسش‌نامه، از آزمون آماری t یک متغیره برای تایید یا رد نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها استفاده گردید. سپس با وزن‌دهی به هر کدام از این عوامل تایید شده بر اساس طیف لیکرت و محاسبه‌ی مجموع وزن‌ها، میانگین وزن‌ها و در نهایت بعد از محاسبه‌ی وزن نسبی، اولویت‌ها مشخص شد و در نهایت برای برطرف کردن یا تقلیل نقاط ضعف و تهدیدها و تقویت و بهبود نقاط قوت و فرصت‌های موجود تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان، با استفاده از روش تحلیلی SWOT استراتژی‌های مناسبی ارایه گردید. 
کلیدواژه‌ها
نقاط قوت؛ نقاط ضعف؛ تهدیدها؛ فرصت‌ها؛ استراتژی
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,243
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 130
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Google Analytics Alternative
Clicky

 

مجوز کریتیو کامنز
این کار مجوز دارد تحت مجوز کریتیو کامنز تخصیص 4.0 بین‌المللی.


شمارنده

Journal Management System. Designed by sinaweb.