کلیدواژه‌ها = ساختار بازار
بررسی و تعیین اولویت‌های صادراتی محصول رب گوجه فرنگی ایران و مؤلفه‌های اثرگذار بر آن

دوره 16، شماره 3، آبان 1401، صفحه 107-143

10.22034/iaes.2022.560674.1940

حسین نوروزی؛ حامد رفیعی؛ سعید یزدانی؛ سید صفدر حسینی؛ امیرحسین چیذری


بررسی وضعیت صادراتی گیاهان دارویی با رویکرد مزیت نسبی، ساختار بازار جهانی و نقشه‌ریزی تجاری ایران

دوره 13، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 133-160

10.22034/iaes.2019.101320.1666

محمدرضا کهنسال؛ مریم دهقانی دشتابی؛ فهیمه رشیدی رنجبر؛ ساسان اسفندیاری


بررسی اثر تبلیغات و تمرکز صنعتی بر سودآوری در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 5، شماره 3، آذر 1390، صفحه 193-208

احمد صدرایی جواهری؛ محمدسعید ذبیحی دان؛ علی بلاغی


ساختار بازار و انتقال قیمت در بازار جهانی ذرت

دوره 4، شماره 3، آذر 1389، صفحه 185-209

فرزانه طاهری؛ رضا مقدسی؛ سید نعمت اله موسوی